Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
AX CU CAME NISSAN PULSAR Hatchback (C13) 1.6 CVTC 1.5 dCi 110cp 117cp AE CAM921 2012
671 lei
TopTechAuto
849
2256 lei
Pieseautodetop
3391
Ax cu came NISSAN PRIMERA Break (W10), NISSAN PULSAR I hatchback (N15), NISSAN SENTRA I (N15) - RUVILLE 216801
2123 lei
Pieseautodetop
3391
AX CU CAME DACIA DOKKER Express Box Body/MPV 1.2 TCe 115 (FEAY) 1.2 TCe 115 (FEM0) 114cp 116cp OE RENAULT 13 02 028 30R 2012
786 lei
TopTechAuto
849
439 lei
Comnico
4661
Ax cu came NISSAN PULSAR I hatchback (N15), NISSAN PRIMERA (P11), NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) - RUVILLE 216802
2256 lei
Pieseautodetop
3391
786 lei
TopTechAuto
849
786 lei
TopTechAuto
849
Ax cu came C295 FAI AutoParts pentru Nissan Np300 Nissan X-trail Nissan Primera Nissan Navara Nissan Pick Nissan Almera Nissan Pulsar Nissan Armada Nissan Pathfinder
477 lei
Comnico
4661
786 lei
TopTechAuto
849
AX CU CAME DACIA LODGY (JS_) 1.2 TCe (JSAY, JSM0) 115cp OE RENAULT 13 02 028 30R 2012
786 lei
TopTechAuto
849
786 lei
TopTechAuto
849
786 lei
TopTechAuto
849
AX CU CAME DACIA DUSTER SUV Van 1.2 TCe 125 4x4 (HSAU) 125cp OE RENAULT 13 02 028 30R 2013
786 lei
TopTechAuto
849
786 lei
TopTechAuto
849
786 lei
TopTechAuto
849
AX CU CAME RENAULT CLIO IV (BH_) 1.2 TCe 120 (BHM0) 1.2 TCe 120 (BHAU) 118cp 120cp OE RENAULT 13 02 028 30R 2013
786 lei
TopTechAuto
849
786 lei
TopTechAuto
849
786 lei
TopTechAuto
849
AX CU CAME RENAULT GRAND SCENIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe 1.2 TCe (JZ16) 116cp 132cp OE RENAULT 13 02 028 30R 2012
786 lei
TopTechAuto
849
786 lei
TopTechAuto
849
786 lei
TopTechAuto
849
AX CU CAME RENAULT MEGANE CC (EZ0/1_) 1.2 TCe (EZ16) 132cp OE RENAULT 13 02 028 30R 2013
786 lei
TopTechAuto
849
Piese auto din categoria
Axe came
Nissan Pulsar
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.
Vezi şi ofertele pentru: