Alarma auto Eaglemaster cu pornire motor

Bucuresti


Acest anunţ nu mai este valabil.

Cauți o piesă similară?

Cere oferte de piesă

Îți recomandăm produse asemănătoare

Alarma Auto Peugeot 206 307 407 Cod: 9639557480
70 lei
Alarma Auto Peugeot 206 2000-2006 in stare foarte buna de functionare. Avem si alte piese auto si elemente de caroserie pentru acest tip de masina. De ...
Go Dezmembrarioradea 456
Oradea, jud. Bihor
Sirena alarma Toyota Avensis 8904005040
150 lei
Poze reale; Pretul se refera strict la piesa descrisa in titlu, fara alte eventuale accesorii ce pot aparea in poze; Va rugam verificati telefonic dis ...
Pr Iasidezmembraripi 640
Tomesti, jud. Iasi
Alarma/sirena bmw F10 F11 seria 5 09-2016, 9198581

Alarma/sirena bmw F10 F11 seria 5 09-2016, 9198581

120 lei
Alarma/sirena bmw compatibila cu urmatoarele: 1' F20   (07/2010 — 02/2015) 1' F21   (07/2010 — 02/2015) 3' F30   (02/2011 — 07/2015) 3' F3 ...
Go BMWpartsImport 685
Iasi
SENZOR ALARMA VW POLO 1.4 TDI AN 2002-2009
29 lei
VINDEM SENZOR ALARMA VW POLO 1.4 TDI AN 2002-2009, COD 6Q0951171. Stocul variaza zilnic. Inainte de a comanda piesa solicitata va rugam sa ne contacta ...
Pl SIPOTEHNOKAR 1900
Garoafa, jud. Vrancea
Sirena alarma Audi 8L0 951 605 A
50 lei
AutoDezTLK Firma autorizata de dezmembrari auto cu o gama larga de piese pentru cele mai folosite marci. Avem in stoc si alte produse pentru acest mod ...
Pl AutoDezTLK 941
Maldaeni, jud. Teleorman
Modul sirena alarma Volvo s60 s80 6G9N-19G229

Modul sirena alarma Volvo s60 s80 6G9N-19G229

350 lei
Modul sirena alarma Volvo s60 s80 6G9N-19G229 Toate piesele sunt reprezentate in poze. Mai multe informatii la telefon Livram in Romania Uniunia Europ ...
Go Autointer 1067
Husi, jud. Vaslui
Produs nou Vândut de firmă Cu garanție ID #874626577

Alarma auto de inalta fidelitate.

ALARMA CU PORNIRE MOTOR

Continutul pachetului

  • unitate centrala
  • antena
  • 1 telecomanda bidirectionala cu ecran (pager)
  • 1 telecomanda unidirectionala
  • senzor soc in doua trepte
  • LED indicator status
  • buton over-ride

Functii principale:

  • pornire motorului din telecomanda/pager
  • verificarea temperaturii din habitaclu
  • mod Safety - permite pornirea motorului doar daca de la armare pana la comanda de pornire nu a intervenit niciun eveniment
  • pornirea motorului la intervale presetabile
  • pornirea automata a motorului cand temperatura din habitaclu atinge o anumite valoare
  • pornirea motorului la ora fixa presetabila
  • armare fara oprirea motorului
  • deschidere portbagaj
  • verificarea starii masinii
  • cautarea masinii in parcare
  • mod silentios pentru pager
  • Pentru alte piese  BMW , Mercedes , Renault ,   Opel , Audi , VW , Seat , Skoda, ... OE si AM va rugam sa ne contactati.

Produsul este NOU , cu factura si garantie.

Acceptam retur la piesele neconforme .

Pentru o identificare corecta  va rugam sa ne transmiteti seria de sasiu a masinii.

Predare personala in Bucuresti (sectoarele 3 si 4) , curier rapid  sau posta romana in tara .

Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 500lei.

Actualizat acum 1224 zile
1118 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
Livrare din Bucuresti prin:
  • Curier, cost estimativ livrare: 25 de lei
  • Livrare gratuită la comenzi mai mari de 1000 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Livrarea produselor aflate in stoc se va face in maxim 24 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc se va comunica data livrarii.
Curier rapid 25lei ( in limita a 5 kg )
Pentru comenzile ce depasesc 700 lei livrarea este gratuita (in limita a 10 kg), oriunde in Romania

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
Produsele achiziționate de către clienții persoane fizice de la societatea DIMA TRADING SRL beneficiază de garanția legală prevăzută în Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate.

Produsele achiziționate de către clienții persoane juridice de la societatea DIMA TRADING SRL beneficiază exclusiv de garanția comercială acordată de producătorul produsului. În acest caz, termenul de garanție și condițiile de acordare a garanției comerciale sunt stipulate în Certificatul de garanție eliberat de producător și comunicat clienților persoane juridice odată cu livrarea produsului achiziționat.

Termenul de garanție legală de conformitate oferit clienților persoane fizice este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, cu excepția produselor de folosință îndelungată a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, caz în care termenul de garanție legală de conformitate se reduce de drept la această perioadă.

Garanția acoperă doar situațiile în care cauza defecțiunii era existentă la momentul livrării produsului.

Garanția nu acoperă acele situații în care cauza defecțiunii este generată de faptul că:

produsul nu a fost montat/instalat/reglat/verificat într-o unitate de service auto autorizată deși clientul avea această obligație, ori aceste operații au fost efectuate fără scule ori dispozitive adecvate, fără respectarea tehnologiei de lucru stabilită de producătorul produsului;
produsul a fost montat incorect sau împreună cu piese conexe uzate, neconforme cu specificațiile producătorului, defecte sau modificate;
uzura sau defectul produsului se datorează suprasolicitării, întreținerii sau reglajelor/verificărilor periodice necorespunzătoare, ori a intervențiilor neautorizate asupra produsului în perioada de garanție a acestuia;
produsul a fost instalat fără a se respecta instrucțiunile de instalare a producătorului;
vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natură (șocuri termice, electrice, mecanice); situații provocate de hazard, starea drumurilor și conducerea autovehiculului: impact cu corpuri dure și tăieturi accidentale, frecări laterale sau centrale cu efecte de uzură și dezvoltare căldură, continuarea rulajului cu diferite corpuri tăioase;
nu au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare, păstrare și/sau utilizare;
produsul a fost utilizat în alte scopuri sau pe alte vehicule decât cele indicate de producător;
datorită prezenței corpurilor străine, prafului, mizeriei în zonele de funcționare a acestora;
produsul a fost utilizat necorespunzător de către client.
În situația în care produsul s-a defectat în interiorul termenului de garanție datorită unei cauze existente la data livrării, clientul are dreptul să solicite societății DIMA Trading SRL următoarele măsuri reparatorii, în această ordine:

repararea produsului;
înlocuirea produsului;
reducerea corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului și restituirea prețului de achiziționare, cu mențiunea că dacă defecțiunea este minoră clientul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului.
Clientul trebuie să informeze societatea DIMA TRADING SRL despre apariția defecțiunii în termen de 2 luni data la care a constatat-o sub sancțiunea decăderii din dreptul de a mai solicita aplicarea unei măsuri reparatorii.

Perioada de timp în care societatea DIMA TRADING SRL trebuie să asigure repararea sau înlocuirea produsului, dacă se constată că defecțiunea sesizată este acoperită de garanție este de 15 zile calendaristice de la data la care clientul a predat societății sau persoanei desemnate de acesta bunul defect. În situația în care se constată că defecțiunea sesizată nu este acoperită de garanția oferită societatea DIMA PLUS SRL se obligă să notifice în scris acest aspect clientului în termen de cel mult 2 zile de la data constatării iar clientul va suporta cheltuielile aferente cercetării/expertizării produsului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse (costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare).

În cazul solicitării de garanție prin care se invocă vicii ascunse, societatea DIMA TRADING SRL va repara/înlocui produsul în termen de 15 zile calendaristice de la comunicarea expertizei tehnice, dacă producătorul sau organismul tehnic abilitat care a efectuat expertiza au constatat existența acestor vicii.

Cheltuielile generate de repararea sau înlocuirea produsului sunt suportate de societatea DIMA TRADING SRL. În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. Perioada de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data predării produsului către societatea DIMA TRADING SRL până la data reparării/înlocuirii produsului.

În situația în care produsul este reparat sau înlocuit Clientul se obligă să ridice produsul reparat/înlocuit în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii notificării cu privire la finalizarea reparației/înlocuirii.

Dacă repararea sau înlocuirea produsului nu a avut loc în termenul de 15 zile, este imposibilă sau disproporționată raportat la valoarea produsului în lipsa defecțiunii sau importanța defecțiunii, clientul va avea dreptul să solicite fie reducerea corespunzătoare a prețului fie restituirea prețului de achiziționare.

Pentru a beneficia de garanția oferită, odată cu solicitarea aplicării unei măsuri reparatorii, clientul trebuie să prezinte societății DIMA TRADING SRL și următoarele documente:

Factura de achiziție DIMA TRADING SRL;
Certificatul de garanție, în original, semnat și datat;
Dovada montării piesei într-un service autorizat RAR;
Lipsa prezentării documentelor menționate sau prezentarea documentelor completate greșit, incomplet sau ilizibile atrage decăderea clientului din dreptul de a solicita aplicarea unei măsuri reaparatorii în temeiul garanției oferite.

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produse comercializate de SC DIMA TRADING SRL.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.